11 Kasım 2011 Cuma

eve boncuk işi verecek



 05432780939 
kenan

10 yorum:

  1. BEN YURDANUR BAYIR.ÜMRANİYE ATATÜRK MH.OTURUYORUM.VE EVDE BONCUK İŞİ
    YAPMAK İSTİYORUM.DAHA ÖNCE TAŞDELENDE ATÖLYEM VARDI VE BU İŞİ YAPTIRIYORDUM.
    ŞİMDİ EVDE BİREYSEL OLARAK YAPMAK İSTİYORUM.KENDİ ARABAMLA GELİP ALABİLİRİM.
    EĞER UYGUN BULURSANIZ İRTİBAT
    NUMARAM 05068899453.

    YanıtlaSil
  2. merhaba ben de boncuk işi yapmak ıstıyorum yaptırmak ıstersenız tel no 5439363705

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, Kadıköyde ikamet ediyoruz. Kızımla boncuk işi yapmak istiyoruz. İletişime geçerseniz sevinirim:

    sultann91@gmail.com

    YanıtlaSil
  4. Merhaba Evde boncuk işi yapmak istiyorum.Ataşehir Küçükbakkalköyde oturuyorum.



    Msn. temmuz63@gmail.com

    YanıtlaSil
  5. İşinizle ilgileniyoru İstanbul Kartal'da oturuyorum İlgilenirseniz
    neseulukay@hotmail.com.

    YanıtlaSil
  6. istanbul eyüpte oturuyorum. evimde boncuk işi yapmak istiyorum. gulasigi_34@hotmail.com

    YanıtlaSil
  7. Merhaba ankara etlikte oturuyorum ise ihtiyacim var evimde boncuk abiye yapmak istiyorum deneyimliyim yardimci olursaniz sevinirim fatmaemrah11@gmail.com ulasabilirsiniz

    YanıtlaSil
  8. Selamün aleyküm ben küçük çekmecede oturuyorum daha önce boncuk işi yaptım mümkünse sizinle çalışmak isterim. Asuiso7578@gmail.com

    YanıtlaSil
  9. Le_Meridian finansman hizmetinin marihuana çiftlik projemi finanse etmem için bana nasıl 2,000,000,00 USD tutarında kredi verdiğine dair bir tanıklık paylaşmak istiyorum, çok minnettarım ve bu yasal fon şirketini işini büyütmek isteyen birisiyle paylaşmaya söz verdim Project.the şirket İngiltere / ABD fon şirketidir. Finans desteği isteyen herkes, lfdsloans@outlook.com adresinden veya lfdsloans@lemeridianfds.com adresinden onlarla iletişim kurmalıdır.

    YanıtlaSil
  10. Merhaba çocuklarım küçük olduğu için çalışamıyorum o yüzden boncuk işi yapmak istiyorumm inşallah Olur izmir bornava altındağ =Çamkule oturuyomaysen

    YanıtlaSil