8 Eylül 2010 Çarşamba

Evde İş Yapın Para Kazanın

İstanbul'da; Bahçeşehir, Boğazköy, Esenkent, Esenyurt ve yakın bölgelerine; 
Evlere İş Verilir.

Boncuk, kelebek, pul, düğme, toka ve buna benzer aksesuarlar kullanılarak;

Hırka, bluz, t-shirt, çanta, terlik, kemer gibi ürünler üzerine uygulanan çeşitli işler...

Her partide farklı işler olabildiği gibi, bazı ürünler devamlı da olabiliyor.

Parça başına ödeme yapılıyor, yaptığınız kadar kazanıyorsunuz.

Gelip alıyorsunuz, yapıp getiriyorsunuz.

Teslimat-dağıtım ve ödemeler, Bahçeşehir Boğazköy'de yapılmaktadır.

Ekgelir imkanı; evde ek iş yaparak gelir fırsatı yakala. Evde çalışarak para kazan, evde iş yap, evde çalış, para kazan.

Evde iş yaparak para kazanmak isteyenler:

Ekibimize katılın...

Firmalar: Ekibimizden faydalanın.


3 yorum:

  1. bu işi yapmak istiyorum daha öncede yaptıgım bi iş cünkü ev hanımıyım ve ıspartakulede oturuyoruz.3kişiyiz.size nasıl ulaşabiliriz.eger siz ulaşmak isterseniz berq_93@hotmail.com adresinden veya 05369561521 bu numaradan ulaşabilirsiniz.DİLEK

    YanıtlaSil
  2. ben bağcılar namık kemal cad. oturuyorum sizinle çalışmak isterim bana srpgnn@hotmail.com dan ulaşabilirsiniz.serap

    YanıtlaSil
  3. 25 kişilik ekibim var.irtibat için tel bırakmamıssınız.isleme74@hotmial.com adresinden irtibat numaralarınızı bırakırsanız memnun olurum tşk

    YanıtlaSil